Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Film z Iranu

23:14 Kasia i Przemo 7 Comments Category :

Kasia tu się rozpisała w poprzednim wpisie, że lubimy kino - i tak wczoraj też w kinie byliśmy na "Senności" -, a dziś już mamy film własnej produkcji do pokazania ;). Nasz, irański, za który w końcu się zabrałem i złożyłem.



Zapraszamy do oglądania. Mam nadzieję, że spodoba się chociaż troszkę komuś poza mną :).

A TUTAJ (Zapisz element docelowy jako... - najlepiej) dla chętnych do pobrania film w nieco lepszej jakości - bo jednak youtube narzuca sporą kompresję...

RELATED POSTS

7 comments

  1. Świetne Bardzo mi sie podoba film jako treści i jako dzieło sztuki ;) - fajnie złożony. pozdro

    ReplyDelete
  2. Super. Przemkowi juz napisalem na gadu co mysle o tym filmiku :)

    /jarkensik

    ReplyDelete
  3. podpisuję się obiema rękoma! Dobry pomysł, egzotyczne ujęcia i U2... się rozpływam :D

    ReplyDelete
  4. Zaraz filmik sobie ściągnę:)
    Mimo że ja tak daleko, zaglądam, śledzę, trzymam kciuki:)
    Pozdro gorące z Indii:)

    ReplyDelete
  5. Zaraz filmik sobie ściągnę:)
    Mimo że ja tak daleko, zaglądam, śledzę, trzymam kciuki:)
    Pozdro gorące z Indii:)

    ReplyDelete
  6. filmik świetny, bo wasz i tylko wasz... tak trzymać! blog też świetny! od razu poprawił mi się humor i odkurzyły pomysły na podróże :)

    pozdrawiam, mucha

    ReplyDelete