Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

04:56 Kasia i Przemo 0 Comments Category :

Mamy plecaki! Tak więc w weekend przetestujemy i napiszemy coś więcej w poniedziałek :)



oj nie nie mój drogi! ja chciałam opowiedzieć wszystkim o moim nowym plecaku...:D
i choć na pierwszy rzut oka może się wydawać ze mi się on nie podoba tak że wszystkim teraz otwarcie mówię Bardzo podoba się mój plecak i choć nie są to kolory ziemi... a bardziej burzowego nieba tak czy siak... podoba sie!
ma 60+10l a miał mieć pomiędzy 45 a 55 ale to nic. . podobno lepiej jak ma mniej rzeczy niz za duzo [aha wierzycie w to ze majac tyle miejsca do pakowania ja bede miała trochę luzu ;p ]
model jest damski czyli właśnie dla mnie! i wygodny [tyle co po Wrocławiu z torebką w środku :D] tak ze rzeczywiście po testach napiszemy cos więcej wraz ze zdieciami ja mysię:D

pozdrawiamy gorąco!! udanego weekendu życzymy!

RELATED POSTS

0 comments